واحد فروش: 91555530-021 | واحد پشتیبانی: 91555520-021

واحد فروش: 91555530-021

چگونه سرور ابری تست رایگان دریافت کنیم؟

ابر ویراک - مقالات - چگونه سرور ابری تست رایگان دریافت کنیم؟

سرور تست رایگان برای بسیاری از توسعه‌دهندگان، طراح‌های سایت و افرادی که علاقه‌مند به کدنویسی هستند یا در این حوزه به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ با وجود اهمیت بالای استفاده از این نوع سرورها، اما هزینه‌های پرداختی برای خرید سرور گاهی اوقات می‌تواند برای توسعه‌دهندگان بسیار بالا باشد. برای این منظور، بهترین راهکار این است که از سرور ابری تست رایگان استفاده کنید و پس از حصول اطمینان از عملکرد موردنظر خود اقدام به خرید یک سرور مناسب برای انجام اهداف خود کنید. در این مقاله، روش دریافت سرور تست رایگان از ابر ویراک و امکاناتی که این سرورها در اختیار شما قرار می‌دهند را توضیح خواهیم داد.

عملکرد و اجرای درست وظایف در کنار پهنای باند مناسب مهم‌ترین مشخصه‌هایی است که یک سرور تست باید در اختیار داشته باشد. از همین رو، خرید یک سرور حتی با قیمت بسیار پایین و ارزان نیز هزینه‌هایی ویژه را برای اجرای اهداف دربر دارد. در بسیاری از اوقات، بالا بودن میزان پینگ یا کم بودن پهنای باند مشکلات زیادی را برای شما به وجود می‌آورد. از طرف دیگر اگر یک وب سایت راه‌اندازی کرده‌اید و می‌خواهید عملکرد آن به بهترین شکل ممکن باشد، نیاز به یک هاست ابری ارزان با عملکرد مناسب و البته قیمت مقرون‌به‌صرفه خواهید داشت.

بالا بودن پینگ، کم بودن یا نوسان در فاکتورهایی نظیر میزان پهنای باند یا عملکرد پردازنده، از جمله مواردی است که روی عملکرد بهینه‌ی سرور شما برای اجرا اهداف خاص تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال اگر وب سایت یا اپلیکیشنی که تصمیم به میزبانی آن برای کاربران را دارید، عملکردی مناسب نداشته باشد، بدون شک روی تجربه‌ی کاربری آن‌ها از سرویس مورد نظر شما تأثیر منفی می‌گذارد و این موضوع باعث می‌شود تا کاربران تمایل برای استفاده از خدماتی که شما برای آن‌ها آماده‌ کرده‌اید را از دست بدهند.

امنیت سرور تست ابر ویراک
فرقی ندارد که سرور به صورت تست از ابر ویراک دریافت کرده باشید یا بابت آن هزینه‌ای پرداخت کرده باشید، اطلاعات شما در ابر ویراک ایمن باقی خواهند ماند.

در این میان، بسیاری از اوقات پیش آمده که افرادی که به دنبال بهبود عملکرد و کاهش مدت زمان بارگذاری وب سایت یا سرویس‌های خود هستند، تصمیم به تغییر سرورهای خود بگیرند و برای خرید یک سرور سردرگم شوند. خرید سرور از یک ارائه‌دهنده‌ی خدمات میزبانی قطعاً با هزینه‌هایی همراه است و اگر بازدهی، امنیت یا حتی پینگ و پهنای باند این سرورها به مقدار مورد نظر شما نباشد، هزینه‌ای که شما بابت خرید آن سرور داده‌اید سوخت می‌شود. در نتیجه‌ی این موضوع ابر ویراک با ارائه امکان دسترسی به سرور تست رایگان برای شما این امکان را فراهم کرده تا به میزانی مشخص اقدام به انجام بررسی‌های لازم کرده و در صورتی که سرور مورد نظر شما مناسب بود، اقدام به خرید آن برای مدت زمانی طولانی کنید.

چگونه سرور تست رایگان از ابر ویراک دریافت کنیم؟

با استفاده از سرویس‌های ابری رایگان ویراک کلود می‌توانید به راحتی سرورهای تست خود را راه‌اندازی کنید. این روش به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا به راحتی محیطی پایدار و قابل اعتماد برای تست نرم‌افزار خود ایجاد کنند. برای دریافت این سرورهای ابری رایگان کافی است مقاله‌ی دریافت کد تخفیف و استفاده از این سرور ابری رایگان ویراک را مطالعه کنید و روش درست دریافت سرور تست رایگان را بر اساس این آموزش انجام دهید. پس از انجام این مراحل سرور ابری به میزان استفاده و مدت زمان مشخص برای شما قابل استفاده است. در صورتی که برای دریافت سرور رایگان تست با مشکل مواجه شده‌اید می‌توانید با بخش پشتیبانی ۲۴ ساعته ابر ویراک تماس بگیرید.

گفتنی است که ابر ویراک امکان استفاده از سرور رایگان را برای تمامی سیستم عامل‌ها و اهداف مجاز در نظر گرفته است و شما می‌توانید از این سرورها برای اهداف مختلف خود استفاده کنید. این سرورهای ابری پس از انجام تست، می‌توانند با پرداخت هزینه تمدید شده و به صورت مداوم قابل استفاده باشند. خدمات سرورهای کلود رایگان برای تمامی سیستم عامل‌های معمول شامل این موارد آماده‌ی عرضه است:

  • سرور ابری اوبونتو – Ubuntu
  • سرور ابری راکی لینوکس – Rocky Linux
  • سرور ابری سنت او اس – CentOS
  • سرور ابری ویندوز ۲۰۱۹ – Windows Server 2019
  • سرور ابری میکروتیک – MikroTik
  • هاست ابری وردپرس – WordPress

مزایای سرور تست رایگان در ابر ویراک چیست؟

استفاده از سرور تست رایگان دارای مزایای بسیاری است. اولین مزیت آن این است که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ هزینه‌ای، به راحتی نرم‌افزار، وب‌سایت یا هر آنچه نیاز به میزبانی و اجرا روی سرور دارند را تست کنند و پس از حصول اطمینان از عملکرد آن، اقدام به خرید سرور تست به طور کامل کنند. با استفاده از سرور تست رایگان می‌توانید به راحتی محیطی پایدار و قابل اعتماد را به صورت موقت در اختیار داشته باشید و فرایند میزبانی از وب‌سایت یا ابزارهای دیگر خود در محیطی پایدار مورد بررسی قرار دهید و پس از جلب رضایت، اقدام به شارژ حساب کاربری خود کرده و از آن طریق اقدام به خرید یک سرور جدید کنید.

تست نرم افزار روی سرور ابری

علاوه بر حصول اطمینان از کیفیت خدمات، بسیاری از توسعه‌دهندگان، کاربران یا شرکت‌های توسعه‌ی محصولات نرم‌افزاری، نیاز به سرور تست رایگان دارند. بسیاری از کدنویس‌ها برای تست و تأیید عملکرد کد‌های خود از امکاناتی نظیر Serverless Coding استفاده می‌کنند که با محدودیت‌های بسیار زیادی همراه است. با این وجود ما به شما استفاده از سرور تست رایگان ابر ویراک را پیشنهاد می‌دهیم. چرا که با استفاده از این سرورهای رایگان، دیگر هیچ یک از محدودیت‌های مربوط به استفاده از خدمات Serverless Coding را نخواهید داشت و می‌توانید به صورت موقت از امکانات داخلی یک سرور ابری استفاده کنید.

سرور ابری رایگان برای تست

ابر ویراک با در نظر گرفتن و اهمیت دادن به این نیاز کاربران، فرصتی تازه را در اختیار قرار داده است تا بتوان به راحتی از خدمات تست رایگان سرور ابری استفاده کرد.  برای دریافت این سرویس‌، می‌توانید به وب‌سایت ابر ویراک مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام، از این سرویس رایگان استفاده کنید.

  • نتیجه‌گیری

استفاده از سرور تست رایگان یکی از بهترین راهکارها برای تست نرم‌افزار است. با استفاده از سرور تست رایگان، توسعه دهندگان می‌توانند به راحتی به محیطی پایدار و قابل اعتماد برای تست نرم‌افزار خود دسترسی پیدا کنند. همچنین، با استفاده از سرورهای تست رایگان، می‌توانید به راحتی محیطی پایدار و قابل اعتماد برای تست نرم‌افزار خود ایجاد کنید. در نهایت، با استفاده از این راهکارها، می‌توانید به راحتی برنامه‌ها یا سرویس‌های خود را بدون نیاز به نگرانی از محیط اجرایی اجرا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *