واحد فروش: 91555530-021 | واحد پشتیبانی: 91555520-021

واحد فروش: 91555530-021

آموزش ثبت نام در وب‌سایت ابر ویراک

ابر ویراک - آموزش - آموزش ثبت نام در وب‌سایت ابر ویراک

استفاده از خدمات وب‌سایت ابر ویراک مستلزم ثبت نام در پنل مشترکین است. متخصصن ابر ویراک تلاش کرده‌اند تا علاوه بر ارائه خدمات پیشرفته و حرفه‌ای، روند استفاده و رابط کاربری این وب‌سایت را به بهترین شکل ممکن توسعه و طراحی کنند تا استفاده از آن برای تمامی افراد آسان باشد. در این مطلب به شکلی ساده فرایند ثبت نام در ابر ویراک را توضیح خواهیم داد.

در ویدیوی فوق  روند ثبت نام در وب سایت به طور کامل آمده است؛ با این حال اگر امکان مشاهده این ویدیو را ندارید، می‌توانید روند ثبت نام در وب‌سایت ابر ویراک را مطالعه کنید.

ثبت نام در ابر ویراک چه امکاناتی را در اختیارتان قرار می‌دهد؟

با ثبت نام در وب‌سایت ابر ویراک می‌توانید امکان خرید، استفاده و مدیریت خدمات این وب‌سایت را در اختیار داشته باشید. خدمات ارائه شده توسط ابر ویراک شامل مجموعه‌ای سرورهای مجازی ابری، سرورهای مجازی همراه با سیستم‌عامل‌های مختلف و کاربردی در کنار هاست وردپرس و موارد کاربردی دیگر می‌شود.

مهم‌ترین خدمات ارائه شده در این وب‌سایت شامل این موارد هستند:

  • هاست لینوکس شامل
  • هاست اوبونتو (Ubuntu) که معروف‌ترین توزیع لینوکسی مبتنی بر Debian است
  • هاست CentOS که یکی از توزیع‌های معروف مبتنی بر Red Hat در حوزه شبکه و سرور است که بسیاری از وب‌مسترها آن‌ را برای مدیریت وب‌سایت خود انتخاب می‌کنند.
  • هاست Rocky Linux که یکی دیگر از توزیع‌های معروف مبتنی بر Red Hat برای پردازش‌های ابری و مدیریت دیتابیس و موارد دیگر است.
  • سرور مجازی میکروتیک
  • سرور ویندوز
  • هاست وردپرس

گفتنی است که کانفیگ سخت افزاری سرورهای مجازی ابری ارائه شده در وب سایت ابر ویراک همگی بسته به نیاز شما قابل تنظیم هستند تا بتوانید سرور مورد نیاز خود را بسته به حجم ذخیره‌سازی، تعداد هسته پردازنده و حافظه RAM مدیریت کنید.

ثبت نام در وب سایت ابر ویراک

روند ثبت نام در وب سایت ابر ویراک بسیار آسان است و تنها کافی است مراحل زیر را طی کنید:

وب سایت ابر ویراک - virakcloud

  • از نوار بالا بخش سمت چپ دکمه «ثبت نام» را انتخاب کنید

  • در پنل ثبت نام، شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات خود، شامل «نام و نام خانوادگی»، ایمیل، رمز عبور انتخاب و تکرار آن اقدام به ثبت نام در سایت کنید

فرم ثبت نام ابر ویراک

نکته: در صورتی که یکی از کاربران پیشین ابر ویراک برای شما کد معرف فرستاده باشد، می‌توانید با وارد کردن این کد تخفیف ویژه‌ای را دریافت کنید.

نکته: اطلاعات وارد شده در این بخش باید از لحاظ هویتی دقیق باشند و در صورت مغایرت اطلاعات هویتی، حساب کاربری شما مسدود خواهد شد.

  • وارد صندوق ورودی ایمیل خود شوید، ایمیل تایید ارسال شده از وب سایت ابر ویراک را باز کرده و لینک تایید داخل آن را باز کنید.

پس از انجام این مراحل شما حساب کاربری اختصاصی خود را در ابر ویراک ساخته‌اید و می‌توانید از آن برای خرید سرور ابری استفاده کنید. شما از طریق پنل مشترکین می‌توانید با وارد کردن ایمیل و رمز عبور خود امکان مدیریت سرورهای خریداری شده و خرید سرورهای جدید را نیز داشته باشید.

نکته: پس از تایید ایمیل، برای خرید سرویس‌ها باید وارد بخش احراز هویت در تنظیمات شده و به اقدام به پر کردن فرم احراز هویت کنید و اطلاعات مذکور را برای کاربری و استفاده از سرورهای ابری و خدمات ابر ویراک را ارائه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *