واحد فروش: 91555530-021 | واحد پشتیبانی: 91555520-021

واحد فروش: 91555530-021

آموزش استفاده از کد تخفیف در وب سایت ابر ویراک

ابر ویراک - آموزش - آموزش استفاده از کد تخفیف در وب سایت ابر ویراک

وب سایت ابر ویراک به طور دوره‌ای امکان دریافت سرویس‌های مختلف را از طریق کدهای تخفیف برای کاربران خود فراهم می‌کند. از این رو، کاربران می‌توانند با وارد کردن این کد‌ها حساب خود را شارژ کرده و از سرویس‌های ویراک به صورت رایگان یا همراه با تخفیف ویژه استفاده کنند. در این مطلب روش استفاده از کد تخفیف در وب سایت ابر ویراک را آموزش خواهیم داد.

در ویدیوی فوق روش کامل وارد کردن کد تخفیف در وب‌سایت ابر ویراک شرح داده شده است، با این حال اگر امکان مشاهده ویدیو را ندارید، می‌توانید آموزش زیر را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

از کجا کد تخفیف ابر ویراک را تهیه کنیم؟

ابر ویراک به صورت دوره‌ای، بسته به شرایط و رویدادهای مختلف جشنواره‌های ویژه‌ای را برگزار می‌کند یا به افراد و اشخاصی خاص کدهای تخفیف را ارائه می‌دهد. برای دریافت کد تخفیف می‌توانید ابر ویراک را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید یا خبرهای این وب سایت را دنبال کنید.

پس از دریافت کد تخفیف ابر ویراک برای دریافت سرور رایگان می‌توانید با استفاده از روش‌هایی که در ادامه توضیح داده حساب خود را شارژ کنید یا سرور مشخصی که به صورت رایگان در نظر گرفته شده را دریافت کنید و با استفاده از آن اقدام به دریافت سرور مورد نظر خود کنید.

چگونه کد تخفیف را برای دریافت سرور رایگان در ابر ویراک وارد کنیم؟

در صورتی که کد تخفیف ویژه‌ای را در اختیار دارید و میخواهید از طریق آن اقدام به دریافت سرور رایگان از ابر ویراک کنید، باید پیش از هر چیز به چند نکته‌ی مهم توجه داشته باشید:

✅ در نظر داشته باشید که کد تخفیف ابر ویراک ممکن است برای مدت زمانی مشخص اعتبار داشته باشند و پس از پایان مهلت در نظر گرفته شده دیگر امکان استفاده از آن‌ها برای دریافت سرور رایگان وجود نداشته باشد. به همین دلیل پیش از هر چیز باید از اعتبار کد تخفیف خود اطمینان داشته باشید.

✅ کدهای تخفیف ممکن است امکان دریافت سرورهای رایگان یا همراه با تخفیف را به صورت رایگان ارائه دهند و ممکن است لزوما امکان دریافت خدمات کامل به صورت رایگان را برایتان فراهم نکند. خدمات ارائه شده از طریق کدهای تخفیف ممکن است بسته به شرایط، برای مدت زمانی مشخص یا کانفیگی ویژه امکان دریافت خدمات از این وب سایت را برای شما فراهم کنند. در نتیجه این موضوع برای دریافت امکانات کامل ارائه شده در ابر ویراک می‌توانید حساب کاربری خود را شارژ کنید.

✅ هر کاربر فقط ملزم به استفاده از کد تخفیف برای یک بار است و در صورت سواستفاده، ابر ویراک اقدام به مسدودسازی حساب این کاربران خواهد کرد.

برای وارد کردن کد تخفیف کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

 

ورود به پنل کاربری ویراک کلود

  • نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و پنل کاربری خود شوید

نام کاربری ویراک کلود

  • از نوار سمت راست، گزینه «حسابداری و مالی» را انتخاب کنید

کد تخفیف ابر ویراک

  • گزینه «کارت هدیه» را بزنید

تخفیف ابر ویراک

  • در باکس مخصوص در نظر گرفته شده، اقدام به وارد کردن کد تخفیف خود کنید
  • پس از انجام این مراحل، خدماتی که از طریق کد تخفیف برای شما در نظر گرفته شده در حساب کاربریتان فعال می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *